onsdag 20 februari 2008

Givetvis

Givetvis fixade sambon telefonen! Och givetvis vägrade han säga vad som var fel, men att det var enkelt avhjälpt förstod jag på hans ansiktsuttryck. Skit också! Well, you can't win them all.

Stolt kan jag nu presentera min "länklista" till höger. Där är mina favoriter samlade.
Jag har också inlett "Operation Självsvält". Skämt åsido. Det var dags att göra nåt radikalt och därför använder jag mig av Cambridge-kuren för att nå vägen till lyckan. 3 påsar pulver om dagen. Blanda med vatten och kör med mixer, svep i dig och middagen är avklarad.

Många tycker att det är ett ovanligt korkat sätt att gå ner i vikt. Det gjorde jag också tills förra sommaren. Man rasar bokstavligen i vikt! Det är säkert inte så hälsosamt men det skiter jag i för nu behöver jag en kickstart.
Det konstiga är att man mår förvånansvärt toppenbra under tiden. Ja, kanske inte de första 3 dagarna för då lider man. LIDER! Man är hungrig, irriterad och skulle kunna sätta i sig det mesta som ställdes fram. Men från 4:e dagen mår man bra och blir nästan euforisk. Knäppt, javisst. Men så länge det funkar så.

Anledningen till att allt gick åt skogen förra gången skyller jag på försäljningen av lägenheten. Vi hade inte tid att laga mat utan levde på snabbmat. Hamburgare, pizza och gärna nån öl eller två för att döva vår oro. Det var framförallt ölen som var den stora boven.

Så som sagt. Jag gör ett nytt försök. Jag måste ju för f-n komma i mina kläder.
I wish me luck.

Inga kommentarer: