söndag 14 oktober 2007

Trött

Jag har den senaste veckan varit olidligt trött. Alldeles för mycket på jobbet och alldeles för mycket hemma. Ett alltför vanligt problem. Dessutom ska jag för en gångs skull gå ut på torsdag. Problemet är att jag inte har nåt att ta på mig. Det säger alla, men för min del är det faktiskt alldeles sant. Dessutom har jag ingen tid på mig att hitta nåt heller eftersom jag jobbar 2 kvällar denna veckan.

Vi håller ju på mig "stajling" av vår lägenhet och det är fullständigt kaos överallt. Jag spyr på röran. När allt detta är över ska jag bara lägga mig ner och sova. Det är det enda jag längtar efter just nu.

Jag var så trött på allting i förra veckan så jag tog semester i fredags. Gick till frissan och på vägen hem trampar jag i en hundbaj. ÄCKLIGT!!!! När jag kom hem upptäckte jag dessutom att jag glömt schampoot jag köpte hos frissan. Minnesförlust, förvirring eller bara stress. Såna saker händer nämligen hela tiden just nu. Kan också bero på att jag slog huvudet stenhårt i en fönsterbräda av marmor i onsdags. Jag fick en blå bula mitt i pannan som nu antagit en lätt gulaktig ton. Hoppas att den i alla fall hinner försvinna till på torsdag. När jag ska gå ut i kläderna som jag inte har hunnit köpa. Vad trött jag blir.

Inga kommentarer: