fredag 26 oktober 2007

Jag drömmer om...


Bara detta är över snart... Vi beräknar visning av lägenheten om 2-3 veckor. Innan dess måste allt vara klart. Kan nån tala om för mig hur det skall gå till? Jag vet att en massa människor renoverar konstant och de har också småbarn. Men jag fattar inte hur det går till! Sambon tyckte nog att idén om förrådet på Shurgard inte var så dum i alla fall, 1-0 till mig. Idag har jag målat en bit till i dotterns rum. Hon pockar på uppmärksamhet hela tiden. Stackarn!!!! Nu måste jag röja undan lite innan svärfar kommer till assistans. Till saken hör också att jag jobbar hela hela helgen. På måndag morgon är jag visserligen ledig men då kommer en ny ytterdörr att monteras. Hjälp mig! Vår diet den senaste tiden har bestått av hamburgare, pizza och annan fel mat. Kg upp, hur många vill jag inte ens tänka på.

Så jag drömmer om en smula ordning, lite ledighet och framförallt mer tid med min lilla flicka. Bara detta är över snart...

Inga kommentarer: