söndag 23 december 2007

Jul, jul strålande jul....

Jag har faktiskt fått gjort en del på listan. Jag har städat, även om det är stökigt igen. Man är ju ingen städpolis heller. Dessutom är jag lika duktig på att stöka till de som de andra två i familjen.
Vi har skaffat gran - en vanlig rödgran som säkert kommer att barra redan i morgon. Vi har klätt granen. Jag har stressat igenom affärerna och fixat de sista klappsen och jag har skaffat en skinka. De hade bara 3-kilos skinkor kvar så det fick det bli. I morgon får den åka in i ugnen för griljering. MMMMmmmums! I love julskinka.
Jag har också slagit in en del julklappar. Dottern kommer att få slaget av alla paket. Det är verkligen knäppt. Snacka om konsumtionssamhälle.

I morgon kväll ska jag bara päsa framför Tv:n.
Julefrid...

Inga kommentarer: